Kauppa

Ajanvaraus

Yhteystiedot

Tutustu

Varausohjeet (kentät)

Jokaisen asiakkaan oletetaan lukeneen ja ymmärtäneen nämä varausehdot sekä hallin järjestyssäännöt ennen Spiral Tampereen tilojen käyttöä. Noudattamalla sääntöjä varmistamme turvallisen, mukavan ja toimivan peliympäristön kaikille. Tervetuloa liikkumaan!

1. Varausjärjestelmä ja rekisteröityminen

Spiral Tampereen kaikki salivuorot varataan WiseGym-varausjärjestelmän kautta. Varaaminen aloitetaan siirtymällä varauskalenteriin ja valitsemalla sieltä haluamasi laji (esim. salibandy, futsal tai sulkapallo) sekä vapaa aika. Järjestelmä pyytää syöttämään varaukseen tarvittavat tiedot ja vahvistamaan varauksen. Ensimmäisen varauksen yhteydessä luot itsellesi käyttäjätunnuksen (rekisteröidy uudeksi käyttäjäksi) 2. Jatkossa voit kirjautua sisään omilla tunnuksillasi ja varata vuoroja nopeammin.

2. Varausten hallinnointi

Kirjautuneena pääset omaan “Omat varaukset” -näkymääsi, josta näet listauksen tekemistäsi tulevista varauksista. Tarvittaessa pystyt myös perumaan tekemiäsi varauksia tätä kautta. Huomioi, että järjestelmän kautta tehdyt varaukset tulee myös peruuttaa järjestelmässä – sähköpostitse lähetettyjä peruutuspyyntöjä ei käsitellä. Emme myöskään vastaanota uusiakaan varauksia sähköpostilla; käytäthän siihen aina varauskalenteria. Mikäli et teknisistä syistä pysty käyttämään WiseGym-sovellusta tai -nettipalvelua, olethan yhteydessä puhelimitse hallin asiakaspalveluun.

3. Maksaminen

Irtovuoron (kertavarauksen) voi maksaa varausjärjestelmän kautta varauksen yhteydessä (verkkomaksu tai mahdollinen saldojärjestelmä käytössä). Vaihtoehtoisesti maksu voidaan hoitaa paikan päällä hallin kassalle ennen pelivuoron alkua, mikäli tällainen käytäntö on erikseen sovittu. Vakiovuorot (viikoittaiset toistuvat vuorot) laskutetaan yleensä kuukausittain tai kausittain sopimuksen mukaan.

4. Peruutusehdot (irtovuorot)

Irtovuoron peruminen on tehtävä viimeistään 24 tuntia ennen varatun vuoron alkua. Peruutuksen voi tehdä suoraan WiseGym-järjestelmässä “Omat varaukset” -osiossa. Jos joudut perumaan alle 24 h ennen vuoroa, järjestelmä ei välttämättä anna peruuttaa suoraan – silloin voit asettaa vuorosi “myyntiin” järjestelmän kautta, jolloin joku toinen käyttäjä voi varata sen itselleen. Myyntiin laittaminen tarkoittaa, että vapautat kyseisen pelivuoron muiden ostettavaksi; mikäli joku toinen varaa sen, sinulta ei veloiteta käyttämättä jäänyttä vuoroa. Jos kukaan ei ehdi varata myyntiin laitettua vuoroa, alkuperäinen varaaja on velvollinen maksamaan sen. Huom: Mikäli irtovuoroa ei peruta ajoissa eikä vuoroa saada myytyä eteenpäin, veloitetaan vuoron maksu varaajalta. Tällöin varaus laskutetaan jälkikäteen (esimerkiksi seuraavan kuun alussa) ja laskuun voidaan lisätä laskutuslisä (esim. 5 €) 2 sanktiona myöhäisestä perumisesta.

5. Määräaikaiset sopimus-/vakiovuorot

Sopimus- ja vakiovuoroja koskee erillinen määräaikainen sopimus, jossa on kiinteä voimassa-oloaika (esimerkiksi 1.6 - 31.5), jona aikana sopimusta ei voi perua.

Vakiovuoron haltijan tulee olla rekisteröitynyt varausjärjestelmään, jossa vuoroa hallinnoidaan.

6. Käyttämättä jääneet vuorot ja sanktiot

Varaamalla kenttävuoron sitoudut maksamaan sen, ellei peruutus/hallinnointi ole tehty sääntöjen mukaisesti. Toistuvissa no-show -tilanteissa (varaaja jättää tulematta paikalle eikä ole perunut vuoroaan etukäteen) hallilla on oikeus evätä varaajalta varausoikeus määräajaksi. Samoin, mikäli käyttäjä rikkoo varausjärjestelmän sääntöjä (esim. varaa toistuvasti ja peruu viime hetkellä tai kiertää maksuvelvollisuutta), Spiral Tampere pidättää oikeuden sulkea käyttäjän WiseGym-tilin väliaikaisesti tai pysyvästi.

7. Lisätiedot ja erityistapaukset

Kaikki hinnat, aukioloajat ja mahdolliset kausikohtaiset poikkeukset (esim. huoltotauot, pyhäpäivinä suljettu tai erikoisaikataulut) ilmoitetaan erikseen hallin verkkosivuilla tai varausjärjestelmän tiedotteissa. Hallin johto voi tarvittaessa peruuttaa myönnetyn vuoron erityistilanteissa (esim. turnaukset, tapahtumat tai äkilliset huoltotyöt); peruutuksista pyritään aina ilmoittamaan asiakkaille mahdollisimman ajoissa esimerkiksi sähköpostilla, tekstiviestillä tai WiseGym-sovelluksen kautta. Mikäli sinulla on kysyttävää vuorojen varaamisesta, peruutusehdoista tai tarvitset apua varausjärjestelmän kanssa, asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla hallin henkilökunnalle (yhteystiedot löytyvät hallin kotisivuilta).

8. Ylivoimainen este (Force Majeure):

Spiral Tampere pidättää oikeuden peruuttaa varatun vuoron ylivoimaisesta esteestä johtuen. Tällaisissa tilanteissa (esimerkiksi tulipalo, vesivahinko, laaja sähkökatko, luonnonmullistus, pandemia tai viranomaismääräys) halli tiedottaa asiakkaita peruutuksesta viipymättä. Spiral Tampere ei ole velvollinen korvaamaan peruutetusta vuorosta asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvia muita kuluja tai vahinkoja, vaan ainoastaan palauttamaan jo maksetun vuoron maksun.